19 Eylül 2011 Pazartesi

Hileli Tesadüf

adı yok ruhumdaki medcezirin, çekişi seni yorar, gidişi beni. hayalimde kalmış tadı vardı tabiri caizse sessizliğin, dinlenmiş çığlıklar barındıran. aldatılışlar hissetti ruhlar birçok kez, uyutulmuşluğun rüyasında bize demlendirilen sahnelerde. mutluluk içinde kaptırılan o huşuyla birlikte. sessizlik gibi yoksundu istekler perdelerde. inen hep acı oldu gülüşlere, son sahnesi gibi bir tiyatronun. sessiz bir operayı canlandıran maskelerde bile. hayat esrarlı bir tat bırakırken ağzında, suyu uzatacak biri hep çıkar sağlar varlığından. yokluğun seni yorar, varlığım beni. Belki şu an bugün ne kadar eğlendiğini hatırlıyordur, Belki az önce “çalamazsın” dediğim soloların canına okuyordur, Belki de onda kalan hissiyatla şarkı yazıyordur, Ya da bana dair yüksek ideallerini tazeliyordur. Daha sabaha çok var ve ben garip bir şekilde tebessümü kendimle paylaşmak için can atıyorum.
ne ilk ne de son
bu daha başlangıç
hoşgeldin dünyaya
çocuk.
  • E.E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder