11 Temmuz 2014 Cuma

Sevin Okyay'dan Uzak Durun! (Şiddetle)


Bu sefer size olumsuz bir tavsiyem var. Kısa ve net. Sinema eleştirmeni Sevin Okyay'ın herhangi bir yazısına dek gelirseniz kaçacak delik arayın!
Çok değil bir kaç hafta önce sinema yorumlarıyla ilgili kitap ararken Sevin Okyay'ın 120 filmde seyrialem kitabını buldum. Hiç tereddüt etmeden satın aldım. Filmlerle ilgili yorum okumayı başka gözle fikir edinmeyi seven insanlardanım. İlk filmin sayfasını açtım "A bout de souffle", Serseri Aşıklar. Bir iki paragraf okudum ki ne göreyim. Sevin ablamız filmin sonunu çatadanak söylemiş bizlere. Neyse dedim, bu kitabı filmleri izledikten sonra okuyacağız demek ki. Listeden izlediğim filmlere göz attım. Bu sefer filmin yönetmeninin başka filmlerinden sonunu söylüyor. 
Böyle bir şey olabilir mi? 
Kitap yazıyorsun. Ülkede sinema eleştirmeniyim diye geziyorsun. Bir de kendini fellik fellik övüyorsun. Sonra gel gelelim tüm filmlerin sonunu söylüyorsun.
Sevin Okyay' bundan sonra benim için spoiler abla'dır.
Televizyonda görsem kanal değiştirim o derece.

Şiddetle uzak durun derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder